icon angle left Povratak

Reparacija dizni

Reparacija dizni osigurava kvalitetno izravno ubrizgavanje u dizelskim motorima

Što se događa nakon cca 100 000 km eksploatacije common rail sustava? 

Najčešći problemi su:

  • Otežano ili teško paljenje
  • Gubitak snage ili  gašenje motora prilikom ubrzavanja ili opterećenja 
  • Crni dim i povećanje potrošnje goriva 
  • Nemiran rad u praznom hodu
  • Podrhtavanje i „kliktanje“ motora u srednjem režimu rada 
  • Povećanje nivoa ulja u karteru usliijed "curenja " 
  • Rad na mahove (valove) 

Što se radi na servisu diesel injectora?

  1. Rastavljanje i pranje svih sastavnih dijelova injektora u ultrazvučnom uređaju (upotreba specijalnih alata i osnovna vizualna provjera djelova)
  2. Pregled vitalnih djelova injektora mikroskopom (sklop hidrauličnog ventila, uložak brizgaljke, tijelo injektora...)
  3. Sastavljanje injektora (ugradnja novih brtvi, uloška dize)
  4. Kalibriranje injektora uz pomoć elektroničkog komparatora i softwera za provjeru parametara dinamičkog kapaciteta, otpora, indukcije i izolacije magnetskog ventila
  5. Ispitivanje ubrizganih količina goriva u cijelom režimu rada injektora, mjerenje vremena odaziva koje protekne od električne pobude do početka ubrizgavanja piezo senzorima
  6. Dodjela novog "koda" injektora na osnovu izmjerenih vrijednosti količina goriva i vremena odaziva koje se bez obzira na precizna podešavanja razlikuju