Popravak Hella aktuatora za turbokompresore

Hella Turbo Aktuator

 

Popravak Hella aktuatora za turbokompresore

 

Princip rada turbokompresora uglavnom svima je dobro poznat. Također, dobro je poznato da je neophodna regulacija broja okretaja odnosno tlaka turbokompresora.

Bez precizne regulacije tlaka turbokompresora došlo bi do nepravilnog rada motora i/ili do značajnih oštećenja turbokompresora i motora.

Ono što želimo postići aktuatorom je kontinuirana regulacija tlaka kompresora s obzirom na potrebe motora.

Što se događa u slučaju neispravnosti aktuatora?

U slučaju bilo kakve neispravnosti ECU motora prebacuje sustav u sigurnosni naćion rada, pri kojem je ograničena snaga kroz ograničenje ubrizgane količine goriva ili gašenje motora. Tako I u slučaju detekcije neispravnog ili neočekivanog tlaka turbokompresora, ECU memorira grešku upravljanja, obavještava vozača o grešci te prebacuje sustav u neki od predviđenih sigurnosnih režima rada.

Regulacijski aktuator turbokompresora u osnovi sastoji od elektromotora, plastičnog pužnog prijenosa i tiskane pločice. Uočene su slabosti u svakoj od ovih komponenti. Srećom, svi ti nedostaci se mogu popraviti. Reparacija također nije problem, iako proizvođači automobila žele da vjerujete suprotno. Njima je u interesu kupcu prodati potpuno novi turbokompresor. U prilog tome ide i činjenica da su aktuatori rijetko dostupni kao zasebni dijelovi.

Aktuator je mehatronička komponenta: sastavljen je od mehanike i elektronike, što znači da proces obnove također ima dvije faze.

Mehaničke greške obrađuje naša radionica turbokompresora. Bez obzira na utvrđeni kvar, preventivno zamjenjujemo sve pokretne elemenata kako bi se zajamčila kvaliteta repariranog proizvoda. Naš proizvod je kao nov!

Kvarove elektronike obrađuje naša radionica elektroničkih komponenti. Ovaj odjel ima vrhunsku opremu koja može na vrlo precizan način utvrditi kvar i popraviti tiskanu pločicu.

Nakon reparacije uvijek provodimo završno testiranje. Naše testiranje omogućuje nam da simuliramo svaki signal koji dolazi iz ECU. Ne samo da provjeravamo je li sve u redu, nego možemo provjeriti funkcioniraju li elektronički elementi na tiskanoj pločici točno onako kao što bi trebali. Ispitna oprema je u stanju mjeriti okretni moment i položaj. Dakle, nakon testa, apsolutno smo sigurni da reparirani proizvod funkcionira jednako dobro kao original.

 

Kako prepoznati i naručiti odgovarajući elektronički aktuator?

Popravak Hella aktuatora za turbokompresore

Na fotografiji je vidljiv i označena oznaka aktuatora koja govori o vrsti

Kataloški broj Purić repariranog aktuatora je: G-219 REP

Ukoliko ste naš ugovorni partner možete ga naručiti putem Purić WEB SHOPA

Link za G-219 REP

U slučaju nedoumice slobodno se javite našem odjelu prodaje.