• Bosch EPS 708

    Novi Boschev ispitni stol za ispitivanje common-rail sustava EPS 708 ispred svog vremena. Proširen asortiman dodatnog pribora za Boscheve ispitne stanice za dizelske sustave

    • Novi vod od 2500 bara za ispitne stanice EPS 708 i 815
    • Inovativna tehnologija mjerenja intervala od injekcije do injekcije (shot-to-shot) za opsežnu dijagnostiku
    • Posebni ispitni komplet za common-rail injektore Piezo
    • Novi sustav priključivanja više common-rail injektora (multi-clamping)

    Siguran

    • Pokrov štiti od otpuštenih dijelova
    • Trenutno zaustavljanje pogona ako se pokrov otvori

    Efikasan

    • Elektronsko praćenje i prikaz servisnih intervala (npr promjena ispitnog ulja)
    • Sustav samodijagnoze ukazuje na potrebnu zamjenu filtera

    Tlak ubrizgavanja na modernim common-rail dizelskim motorima kontinuirano se povećava zadnjih nekoliko godina. Trenutni je standard 2000 bara, ali je ta vrijednost u porastu. Upravo zato nova Boscheva ispitna stanica za dizelske sustave EPS 708, posebno dizajnirana za common-rail injektore i common-rail pumpe-brizgaljke, može izdržati ispitivanja do 2200 bara. Nadalje, ispitna je stanica dobro opremljena za budući razvoj dizelske common-rail tehnologije s obzirom na to da je novorazvijeni vod dizajniran za tlak od maksimalno 2500 bara. Novi se vod može i nadograditi na iskušanu i isprobanu, visokoučinkovitu ispitnu stanicu EPS 815 za dizelske sustave, čime se povećava maksimalni ispitni tlak. Bosch je razvio i novi ispitni komplet za Piezo injektore kao dodatno sredstvo ispitivanja common-rail komponenti u radionici. Nadalje, Bosch je razvio i prvi svjetski ispitni postupak za utvrđivanje odstupanja intervala od injekcije do injekcije. Ovo iznimno precizno ispitivanje radionicama omogućuje dijagnostiku specifičnih kvarova common-rail injektora. Novi sustav priključivanja više common-rail injektora za dizelske sustave u automobilima i gospodarskim vozilima smanjuje vrijeme podešavanja za dizelska ispitivanja.

    Kraća vremena podešavanja, veća sigurnost i bolji servis
    Nova Boscheva ispitna stanica EPS 708 za dizelske sustave radionicama omogućuje ispitivanje common-rail injektora i common-rail pumpi-brizgaljki od Boscha i drugih proizvođača. Za Boscheve su komponente moguće i procjene jamstva. Ispitna stanica uključuje integrirani sustav hlađenja koji značajno smanjuje potrošnju vode za radionicu. Opcionalno su dostupni i konvencionalni sustavi hlađenja vode. Količina ubrizgavanja mjeri se elektronički, a dovod maziva pod tlakom za pumpu regulira se na isti način. Radnu površinu ispitne stanice prekriva čvrsti poklopac koji pruža zaštitu od letećih dijelova. Stoga više nema potrebe za prekrivanjem spojke pumpe. Na taj se način skraćuje vrijeme potrebno za sastavljanje pumpe dok se u isto vrijeme povećava sigurnost rukovatelja. Motor ispitne stanice odmah se zaustavlja ako se poklopac digne za vrijeme rada stanice. Razmaci među servisima, npr. za zamjenu ispitnog ulja ili filtra, prate se i prikazuju elektronički. Nadalje, samo-dijagnostički sustav ispitne stanice mehaničaru u radionici pruža pouzdane informacije o potrebnom, no nezakazanom servisu poput dodatne zamjene filtra. Hidraulične su komponente zaštićene od onečišćenja zahvaljujući integriranom filtru u novom visokotlačnom vodu. Vod je ujedno opremljen integriranim sustavom hlađenja kako bi održavao nisku temperaturu tijekom kontinuiranog ispitivanja.

    Posebni slučajevi kvarova stvaraju potrebu za poboljšanim postupkom mjerenja
    Bosch je prvi proizvođač u svijetu koji je uveo paket nadogradnje za ispitivanje dizelskih sustava u radionicama kako bi odredio varijacije među pojedinim ubrizgavanjima pomoću mjerenja odstupanja intervala od injekcije do injekcije. Sustavi ubrizgavanja dizelskog goriva s vremenom zbog trošenja ne bi mogli ispunjavati stroge uvjete američkih propisa o emisiji plinova. Potrebno je utvrditi varijaciju intervala od injekcije do injekcije u posebnim slučajevima kako bi se prepoznali rijetki ili neobični kvarovi. U usporedbi s konvencionalnim sustavima mjerenja, ovaj novi postupak proširuje opseg ispitivanja na posebne slučajeve kvarova. Ova tehnika uklanja potrebu za višestrukim ispitivanjima i sprečava mogućnost opetovanog skidanja i instalacije injektora u vozilo. Nova mjerna tehnologija može se nadograditi na ispitne stanice EPS 815 i EPS 708 za dizelske sustave.

    Mogućnosti iscrpnog ispitivanja common-rail injektora Piezo
    Oko 25 posto common-rail dizelskih motora u osobnim automobilima sada su opremljeni injektorima Piezo. Iz tog je razloga Bosch u prodaju pustio komplet za ispitivanje common-rail injektora Piezo za ispitne stanice EPS 815 i EPS 708 za dizelske sustave. Stanica omogućuje radionicama da ispituju injektore Piezo u osobnim automobilima koje je izradio Bosch, Denso ili Siemens/Continental. Trenutno se razvija ispitivanje injektora Delphi iako je potrebna elektronika već integrirana u novi ispitni komplet. Ispitni komplet sadrži sve potrebne komponente za opsežno i učinkovito ispitivanje injektora Piezo. Uz ispitivanje istjecanja i mjerenje ubrizgavanja za različita radna stanja motora, ispitni komplet također se može koristiti za nadzor punjenja spojke i provjeru greške na izolaciji modela Piezo. Radionica također može procijeniti jamstvo zahvaljujući novom ispitnom kompletu. Redovito ažurirane ispitne vrijednosti postaju dostupne pretplatom na CD „TestData“ (ispitni podaci). Ispitne vrijednosti za dizelske komponente ostalih proizvođača mogu se dobiti od pružatelja podataka Refdat na stranici http://www.refdat.net/.

    Novi sustav priključivanja više common-rail injektora
    Novi sustav priključivanja više injektora smanjuje vrijeme podešavanja i omogućuje fleksibilan i precizan rad. Na ispitnu stanicu za dizelske sustave istovremeno se mogu priključiti do četiri common-rail injektora za gospodarska vozila odnosno šest magnetskih ili common-rail injektora Piezo za osobna vozila. Sustav priključivanja više injektora uključuje univerzalnu komoru za ubrizgavanje od Boscha i drugih proizvođača, kao i mogućnost brzog priključivanja. Svojim inovativnim dizajnom radionicama nudi mnoge praktične pogodnosti poput sastavljanja injektora u gospodarskim vozilima bez istjecanja ili apsorbiranja udaraca na pojedinim injektorima kako bi se zaštitili ispitni tlačni vodovi. Novi sustav priključivanja common-rail injektora može se koristiti na ispitnim stanicama EPS 708 i EPS 815 za dizelske sustave.

    U isporuku uključeno: Probni stol, monitor, miš, računalne jedinice, kabeli, spojni kabel, hidraulične cijevi, softverski paket, zaštitni pokrov, spremnik tlaka (Rail) 2500bara

    Opis   Broj za naručivanje
    EPS 708 400 V; ± 10 %; 50 / 60 Hz s integriranim hlađenjem 0 683 708 020
    EPS 708 200/220/230/240 V; ± 10 %; 50 / 60 Hz s integriranim hlađenjem 0 683 708 021
    EPS 708 400 V; ± 10 %; 50 / 60 Hz bez integriranog hlađenja 0 683 708 001
    EPS 708 200 / 220 / 230 / 240 V; ± 10 %; 50 / 60 Hz bez integriranog hlađenja 0 683 708 002
     
    Ulje za podmazivanje   1 687 001 931